Thursday, March 22, 2012

Apa yang kita usaha , itu yang akan kita dapat :)

Assalamualaikum . Heyy hai hello :) Huhuhu . Okay aku tahu dah lama sangat sangat tak update blog . Seriously memang malas nak update and lagi satu macam tak ada cerita best nak tulis jea . Huhuhu . But but , hari nie ada cerita nak tulis . Semalam , 21 Mac 2012 keputusan SPM tahun 2011 dah keluar . And guess aku dapat berapa ? Jeng jeng jeng ! Huhuhu . Result aku tak gempak mana pun and aku pun tak tahu whether aku nak happy or tak . Aku just dapat 4A- , 1A , 1C , 1D , 2E and 1G . G ?? Yeahh aku gagal . And yang gagal tu adalah Additional Mathematics ! Bagi aku subjek tu teramat laa membunuh aku . Hurm entah laa . And Math aku pun takat lulus jea . Tak dapat credit . So , sekarang nie , choice yang aku ada asasi , maktab and form 6 . If asasi and maktab aku tak dapat , i will go to form 6 :) Aku tak kesah dah apa orang nak cakap . yang penting aku tahu apa yang aku boleh . Aku mungkin dah ditakdirkan tidak berapa berjaya di dalam aliran sains . Oleh sebab itu , aku kena mengubah masa depan aku . Wish me good luck in sastera . Who know kan ? Someday aku akan berjaya dalam aliran sastera ;D

No comments:

Post a Comment