Thursday, December 29, 2011

Tak sangka sungguh .

Assalamualaikum . Hurm seriously aku betul betul tak sangka dengan apa yang aku dengar . Aku betul betul tak sangka yang kaw boleh berubah drastik sangat macam nie disebabkan girlfriend kaw , kaw sanggup buat kawan kawan kaw sakit hati dengan perangai and perbuatan kaw . Aku ingat kaw treat aku sorang jea macam nie , but kaw buat dekat kawan kawan kaw . Kenapa ? Hebat sangat ke girlfriend kaw tu , sampai kaw sakit kan hati kawan kawan kaw ? And paling aku tak boleh terima kaw sakitkan hati kawan aku jugak . Kawan aku tu jugak merupakan kawan kaw . Perlu ke kaw berubah sampai macam tu sekali ? Cukup la kaw treat aku sorang macam tu , tak payah nak buat kawan aku macam tu jugak . Aku memang betul betul tak faham dengan perangai kaw . Aku still boleh terima lagi if kaw treat aku dengan worst , sebab aku faham and tahu sangat status kita sekarang . STRANGERS . Tapi kenapa kaw buat dekat kawan aku macam tu jugak ? Setahu aku dea merupakan kawan terbaik yang aku pernah jumpa . Tak patut kaw treat dea macam tu . Semua oarang kecewa dengan perbuatan kaw . Aku harap kaw cepat sedar . Aku tahu aku pun tak sempurna , baik macam Rasulullah . Tapi at least , kalau aku buat salah aku mengaku . Tapi kaw ? Entah laa . Kaw fikir la sendiri . Jangan kaw ingat diri kaw tu jea yang betul and perfect . And jangan ingat orang yang jahat , menipu tu akan selama-lamanya jahat . Please la ubah perangai kaw . Tak terlambat lagi .

No comments:

Post a Comment