Thursday, February 9, 2012

Tired

Assalamualaikum .

I'm tired . Yes really really tired . Dengan belajar kereta apa semua lagi . Seriously memang penat . hari ni first time aku bawak kereta and pegang stereng kereta . Memang cuak gilaa aku rasa . Sampai macam hilang focus jea . Entah macam mana aku bawak kereta tadi . Sampai pakcik yang ajar aku dah jerit jerit salah dah . Huhuhu . Sorry pakcik . Saya betul betul nervous . Takut pun ada jugak . Hurm hopefully belajar yang akan datang aku akan jadi lebih baik . Maybe aku akan drive dengan lebih baik and lebih focus . So , tu la plan aku sepanjang menganggur ni . Harap harap dapat la lesen and pass . Tak nak repeat repeat dah . Duit lagi apa semua .

Personal matters ? Hurm as usual aku tetap teruskan hidup . Eventhough selalu jugak nampak fb dea . tapi bukan aku stalker ==" Tak ingin pun . Well , tengok dea semakin maju . Default picture pun boleh tahan . Just aku tak tengok full view laa sebab aku bukan bukak pun fb dea . Just let him be . Malas nak amik port eventhough kadang kadang ada rasa something something sikit dalam hati ni , but aku boleh atasi dah benda benda ni semua . Dah lama sangat dahh . Setahun lebih dah pun kot . Yang penting aku happy and tak kacau hidup dea atau hidup sape sape pun .

# fighting for lesen kereta !!! :DD

No comments:

Post a Comment