Monday, January 30, 2012

Driving License

Assalamualaikum .

Yeahh , semalam baru jea habis dengar ceramah . Huhh , gilaa tak best ceramah tu . Dapat pulak penceramah perempuan yang memang cerewat gilaa . Nak mati aku dibuatnya . Dah la duduk depan depan muka dea . Allah jea yang tahu apa yang aku rasa macam tu . Tapi disebabkan aku nak dapatkan jugak lesen aku pun sabar laa menadah telinga dengar ceramah berjam-jam tuu . Then hari Jumaat nie pulak ambil ujian berkomputer . Wuhuuu . Tak sabar tak sabar jugak . Tapi buku soalan and undang-undang pun aku tak habis study lagii . Ahh seriously malas tahap gaban wehh . But but , terpaksa laa jugak . Hopefully , aku lulus laa and tak payah repeat repeat . Tak menghabiskan duet abah . Well , i will try my best . Wish me goodluck . Hahaha eventhough aku tahu aku lambat sikit dari kawan kawan aku . Doesn't matter laa , asalkan aku dapat lesen aku . Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :DD

No comments:

Post a Comment