Friday, January 13, 2012

It's already a year . Thanks Allah :)

Assalamualaikum .

Heyy hai hello semua . Firstly , saya nak bagitahu yang saya sudah melalui segala derita pahit dan dugaan selama setahun ! Yeahh , 11 January 2011 hari tu dah setahun saya dan dea berpisah . Alhamdulilah Ya Allah . Terima kasih kerana engkau menguatkan hati aku dan juga semangat aku . Saya semakin hari semakin bahagia dan semakin hari semakin bahagia dengan kehidupan saya sekarang . Bila teringat dan terkenang semula segala dugaan yang telah saya lalui , saya akan tersenyum . Banyak dugaan yang telah saya tempuh dahulu untuk menjadi seorang insan yang baru sehingga hari ini . Semua ini berkat bantuan Allah SWT . Zaman jahiliah dan zaman gelap saya dah berlalu . So , sekarang saya kena move on and move on !

# Don't think you are not strong enough to face all the problems . Allah will always be with us .

No comments:

Post a Comment