Monday, September 5, 2011

SPM Trial 2011

Assalamualaikum ,


Okay , first of all aku admit memang dah lama tak update blog . Since nak raya hari tu , memang busy and sometimes tak tahu nak tulis apa . Well , today aku nak update before trial SPM hari Rabu ni . Astaga , cepat kan masa berlalu ? Dah trial and after few months lepas tu , SPM pulak . Haihh , aku betul betul tak tahu if aku dah ready ke belum . Aku risau sangat sangat empat subject ni , Additional Mathematics , Physics , Chemistry and Mathematics . Sumpah aku cakap aku memang tak boleh dengan subject yang kira kira ni . Arghh , sometimes rasa macam nak hentak jea kepala ni , yea laa subject kira kira macam nie susah sangat aku nak faham . Nak target A ? Hurm , aku rasa tak akan dapat . Dapat lulus pun dah bersyukur seribu rahmat dah aku rasa . Aku betul betul tension dengan keadaan macam ni , kenapa la aku ambil Science stream dulu kan ? Okay Jaja , cukup cukup nak kenang balik benda dah lepas . Kaw yang decide dulu kan , so kena terima la akibat dea . No regrets okay Jaja ! I must work hard for trial . Must must must !

And sure blog aku ni akan bersarang labah labah untuk jangka masa yang lama kot , entah laa aku sendiri pun tak sure . Maybe akan lebih busy lepas ni , aku kena catch balik apa yang aku tertinggal apa semua . Kesedaran dah mulaa tinggi dalam diri aku ni . Hope aku akan lebih yakin and result aku jugak akan bertambah baik . Aminn :) By the way , aku tak tahu kenapa dengan dea . Sehat ke tak ? Tadi pagi pagi dekat sekolah takda , then waktu rehat tiba tiba muncul , yea aku ada terdengar yang Azizi , Nazrul , Khairul , Syahrul cakap pergi hospital apa semua . But aku tak sure sangat apa yang aku dengar betul ke tak . Ya Allah , aku mohon supaya jangan la terjadi apa apa kepada dea . Secara jujurnya aku masih lagi mengambil berat pasal dea , tapi aku tak boleh terlalu menunjuk . Ya Allah , permudahkanlah segala urusan dea , berikanlah kebahagiaan . Sungguh apa yang aku katakan ini ikhlas dari lubuk hati aku :) 

No comments:

Post a Comment