Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin :)

Assalamualaikum , heyy haii hello :) Yeayy , sikit lagii rayaaa ! Ya Allah sungguh aku tak sangka . Hahahah , bajet jea kan ? Macam tak pernah raya jea before this ? But , seriously tahun lepas aku tak raya pun . Well ada la sikit masalah yang menghalang , but but tahun nie tak ! So , aku nak rayaa puas puasa . Yes yes yes ! Yeahh , i know aku macam tak sedar diri jea kan ? Nak SPM , but tak macam orang nak ambil SPM pun , yea aku admit . Maybe sebab mood nak raya kot , and aku admit jugak after habis Pra - Trial hari tu , memang aku enjoy sakan macam tak ingat dunia jea . Haihh , apa boleh buat ? Tapi itu tak bermakna aku lupa langsung pasal study . Just aku terlebih excited nak sambut raya , tu jea . Study aku still ingat . Yea laa , tambah tambah lagi busy sangat sekarang tolong mama buat biskut raya , kemas rumah apa semua . So memang takda masa sangat aku nak pegang buku . Dah lepas buat keje apa semua confirm confirm letih , otak pun dah tak boleh nak jalan study apa semua . Mama dengan abah pun dah bisng jugak , but please la understand me . Jaja cuma nak raya 3 hari jea , bukan sebulan :) Biskut raya dah banyak buat , wahh gembira sungguh rasa dalam hati hahahaha . Aku rasa best sangat time nak buat biskut raya , letih memang la letih tapi memori tu yang penting . Buat biskut raya pun setahun sekali kan , so terover la pulak sukanya aku nie haa .

Well , semalam hari last sekolah for cuti Hari Raya nie . Then semalam jugak before balik sekolah ada sesi bersalam - salaman dengan cikgu apa semua . But yang paling buat aku tersentak Cikgu Marhana la , hahaha rasa malu pun ada jugak . Siap warning lagi ' lepas raya nie datang laa , jangan tak datang ' hahahah . Cikgu macam tahu tahu jea perangai aku . Yea cikgu saya akan datang , sebab saya sedar yang saya tak habis SPM lagi , dan jugak sebab saya nak belajar Chemistry :D * statement aku ke nie ? Hahahah , act dea ambil berat pasal aku , yea laa tengok markah pun macam hidup segan mati tak mahu , mana tak risau dea . Yea , aku akan cuba sedaya upaya untuk Chemistry and of course Additional Mathematics too . Heyy , nampaknya aku dah menyimpang banyak sangat kot ? Hehehe , takpe laa maybe nie last post untuk this week , sebab next week dah raya . Memang dah takda masa dah nak menghadap lappy jea .  Okay back to event salam menyalam tadi hahaha . Aku just sempat cakap mintak maaf apa semua dekat kawan kawan yang lain tak semua laa sebab tak sempat . Except dea jea aku tak cakap apa apa , haihh entah laa aku tak tahu perlu ke aku minta maaf sebab aku takut nanti keadaan akan bertambah tambah teruk . Takpe laa , lagi pun segala salah dea aku dah lama maafkan , and aku harap segala kemaafan yang pernah aku ucap dekat dea pun dea akan memaafkan aku dengan ikhlas . Aku harap sangat sangat hubungan silaturahim antara aku dengan dea akan bertambah baik satu hari nanti . And semalam jugak last aku tengok dea for this week , dea happy sangat sangat dengan orang yang dea sayang sekarang . Yea takpe , aku pun bahagia kalau tengok dea bahagia . Cukup laa , aku dapat tengok senyuman dea dari jauh . Lagi pun sekarang aku dah okayy :) I think thats all , okayy saya Maizatul Shahiza Binti Meor Zul Hassan or Jaja ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin . Semoga segala kesalahan , kesilapan , dan kekhilafan saya selama ini dapat anda semua maafkan . Semoga Aidilfitri kali ini membawa seribu rahmat kepada kita semua . Aminn :)


* Hope Aidilfitri nie jugak akan menyambung semula silaturahim antara kita .

No comments:

Post a Comment