Wednesday, August 17, 2011

imissyou :)

Assalamuaikum , hai hello :) Yeahh , it's been so long i haven't update mg blog . So busy with all kinds of things and surely with my Pre-Trial . Oh my god , it's haven't finish yet , but i can feel really really relieved now because my killer paper just already pass . Ahh , semak pulak aku rasa speaking wehh . Hahaha , buat malu jea if grammar salah apa semua . Okayy back to Bahasa Melayu bahasa ibunda , hahaha . Baru semalam paper Chemistry habis , Allah jea yang tahu macam mana lega and gembiranya aku . Memang laa exam tak habis lagii , tapi bagi aku bilaa dah habis paper Chemistry aku rasa mcm best sangat sebab aku memang musuh sikit dengan Chemistry nie . Im so sorry Chemistry i try to like and love you , but it's seems like mustahil jea . But but i will try again , entah laa sebabnya nak tak nak kena jugak face and jawab Chemistry SPM nanti . Memang tak kan boleh avoid .

Okay , actually pagi pagi buta aku update blog sebab dah lama tak update then rasa mata tak mengantuk . Cadang nak study Biology kejap lagii . * Cehh macam tercapai jea hajat kaw tu Jaja kalau dah menghadap netbook :D Seriously memang rindu sangat nak update blog . So nak kata ada story sangat nak tulis takda la jugak . Minggu ni and minggu lepas memang packed sangat sangat yea laa exam kan . Takda masa nak buat benda lain kot . So memang tak banyak la kot story melainkan satu story ni jea laa . Hurm , exam kena pulak aku duduk berdekatan dengan dea . Nasib kaw la Jaja , nama Maizatul mesti la dekat dengan budak budak laki , sebab budak laki kan kebanyakkannya Muhammad or Mohamad . Nak tak nak kena jugak la aku duduk . Everything fine jea , takda apa . Just ada sikit perangai dea masa exam yang paling aku tak berkenan and  tak suka . Entah laa malas nak cerita , bulan bulan puasa ni mengutuk pulak hahaha . Aku tengok jea la , lagi pun takda rasa apa dah dekat aku if dea jalan berdua ke or apa apa jea laa . Im a new Jaja , must be strong . Move on Jaja :)

* Fighting for SPM ! :D

No comments:

Post a Comment