Thursday, August 4, 2011

Pre - Trial , 5 August 2011 - 22 August 2011

Assalamualaikum , hai hello :) Well , seperti yang anda lihat title di atas . Yea , esok aku akan menghadapinyaa . Wish me luck . Harap harap dapat laa jawab dengan mudah dan tenang . But malangnya subject mula mula esok Add Math Paper 1 , oh my god . Seriously , aku takut gila and tak tahu la dapat ke tak jawab . Nak study lagi pun rasanya dah tepu otak and dengan mengantuk and letih . Entah laa , aku serahkan semuanya dekat Allah . Sebab aku tahu untuk kali ni usaha aku kurang , takpe laa . Aku akan cuba buat and jawab semampu yang boleh .

Hurm , hari nie dekat sekolah nothing happen sangat la . Just hari nie boleh dikatakan sehari suntuk aku dengan Fairuz duduk dalam Bilik Seni jea . Yea la , nak temankan Fairuz buat kerja kursus seni tuh , and finally siap jugak . Seronok pulak aku tengok eventhough aku tak ambil seni kan , well aku still enjoy jugak . Hahaha , bukan aku tak minat langsung seni seni nie , tapi entah laa belum sampai seru lagi kot . Ececece , macam apa aje ayat . Hahaha . Jannah pulak pagi pagi lagi dah mengutuk , masuk hari nie dah dua kali . Hahaha , aku just gelak and senyum jea la . Biarkan jea la deaorang Jannah oii . Kaw yang tengok pun sakit hati ini kan pulak aku . Lagi la berganda ganda , tapi aku tak boleh buat apa dah , melainkan bersabar dan terus bersabar , bertahan dan terus bertahan . Sebab itu saja yang aku mampu buat . Asalkan deaorang bahagia sudah laa . What past is past and aku memang tak simpan apa apa dendam pun . Benci apatah lagi .

Okay , stop about benda nie . Cerita pasal raya pulakk . Hahahah baju raya aku hampir siap . Thank you mama , i love you so much . Tak sabar nak raya ! Yea , aku tahu aku macam tak sedar diri nak SPM apa semua , tapi apa salahnya raya sekali setahun jea , tak kan sebab SPM aku nak korban sangat kot . Lagi pun aku bukan nak raya sampai sebulan . 3 hari cukup laa . Kan kan kan ? :)

2 comments: