Friday, May 27, 2011

Lost again . hurm ..

kenapa laa perlu kita hilang org yg kita syg and rapat ? hari nie bad news , aku and kawan2 akan hilang ustaz yg amat2 kitaorg syg . sama mcm kitaorg hilang ustazah dulu . tpi nak buat mcm ne dahh kene transfer kan . seriously , i love both of them so much . aku dah anggap mereka tuhh mcm parents aku sendiri . aku hormat sgt2 . sedah sgt2 hati nie . nangeh aku bilaa jumpe ustaz tdi . sebak sgt2 . yea laa , ustaz da lama ajar aku dgn kawan2 semua . mane bole lupa kan ? ustaz baik sgt2 . ustazah pun sama . yeah for sure , i will miss them . Ustaz Muhammad Zahir Mahmud and Ustazah Nazhatulsima Abdullah . belum pernah ag aku jumpe insan sebaik mereka . harap2 Allah panjangkan umur mereka berdua untuk menabur bakti mendidik anak2 bangsa . and harap jugak mereka akan bahagia dgn hijrah kali nie . hijrah itu kan pengorbanan :)

No comments:

Post a Comment