Sunday, May 22, 2011

not in a mood , maybe ..

laa knape laa dgn aku hari nie ? tak bersemangat lngsg plus ngantok nya lagi . hadoyai ==" nak kate tido lmbat sgt tak kot . biasa jea . pkul 12.15 . bgn pun bole tahan jgak laa , nak dekat pukul 9 . * hahaha kantoi anak dara bgn lmbat . tpi knape laa ngantok lagi nie ? lahaiii . bajet nak laa study , last2 study depan notebook laa . hahahah terok betul aku nie . Ya Allah , hilangkan lah ngantok nie . tak nak laa asyik tido jeaa , nti jdi comel ag . tak nak laa . esok skola and esok last paper untuk students yg amik 9 subject . aku belom ag abeh exam , ada tasawwur ag . hadoyai . mati aku mcm nie . mmg laa tasawwur tak bape nak susa sgt , tpi kalo dah tak bace buku , susa laa jadinya kan ? dgn physics lagi . astaga , sabar jea laa wehh . abah da bising tgk aku nagadap notebook jea nie . takpe laa , nak jdi anak mithali kena laa dgr ckap parents kan . so aku pun tak tao nak merepek ape lagii . it's time for study kot :p hahahah . ok then , tata :)

No comments:

Post a Comment