Wednesday, May 25, 2011

Sabar .

hari nie ? hari paling terok kot dlam hidup aku . mood aku spoil . dah laa nak jawab exam tasawwur tadi . and because of that things aku tak dpat focus ape aku jwb and of course jawapan aku merepek2 . Allah jea yg tao ape yg aku rasa tdi . hurm , takpe laa . takda ape aku bole buat melainkan bersabar . mungkin nie semua karma . aku redha jea . aku akan cuba bersabar selagi aku bole dan aku akan mengalah selagi aku bole . aku tao Allah sentiasa bersama aku , kerana dea tao ape niat hati aku . dan dea jgak tao ape yg aku buat . biarlah org tak percaya aku sekali pun , asalkan Allah percaya aku . mungkin tuh dah ckup buat aku . tak semua hati org kita dpat puaskan dan tak semua org akan percaya kita walaupun kita dah berkali2 bagi penjelasan . walaupun org tuh merupakan org yg kita syg . aku cuma boleh berharap yg keadaan akan berubah menjadi lebih baik . aku tao tak semudah itu , tapi takda apa yg mustahil dgn izin Allah . Allah maha mendengar , maha pengasih dan maha penyayang . kdg2 bila kita buat jahat , org akan ingat kita jahat selama-lamanya . biarkan lahh deaorg nak anggap mcm tuh . asalkan kita tao ape niat kita . dan kita dah betul2 menyesal terhadap kesalahan yg kita pernah buat . mulut org mmg tak bole tutup . biarlahh org nak pndang serong , hina , jijik sekalipun . kena kuatkan semangat dan SABAR .

No comments:

Post a Comment