Friday, July 22, 2011

It's been too long

Yeahh , dah laa sangat aku tak update blog . So the first excuse is tak tahu nak tulis apa and second excuse is aku sibuk tengok cerita Korea . Hahaha , of course my Lee Min Ho ada berlakon , if tak tak kan laa melekat sampai tak ingat dunia depan lappy . What can i do ? I just can't takes my eyes of him . For me , he is so handsome and have his own charisma . I like his smile the most ! Well , tapi tak ada la sampai fanatik nak kahwin dengan dea . Hahaha just minat macam peminat minat artis . Btw , dea memang pandai act sebenarnya , bukan setakat handsome jea . Sebabnya , kalau handsome jea bakat entah ke mana tak jadi jugak . Kan kan kan ? :) Let's stop about Lee Min Ho okay ? Ada benda lain pulak nak tulis .

Semalam , competition drama peringkat negeri . Hurm , aku harap SMK Sentosa juara but nampaknya tuah takda kot and lebih tepat lagi takda rezeki . Takpe laa , nak buat macam mana kan ? But , for me they are still the best . Cuba lagi tahun depan . I hope boleh pergi sampai peringkat NATIONAL . Sepatutnya aku pergi semalam tengok that competition but , aku decide no need laa . Because aku dah serik sangat apa yang jadi masa dekat Seri Kampar hari tuh . Please , im not strong enough to see them together for twice . So the best way , no need laa pergi . Because i know they will go . Haihh , Jaja what the hell are you thinking ? Stop that laa . It's useless to think about them . Yea yea , i try my best okay ? Eventhough , i know it's hard .

The most thing i have learn today , eventhough you try to hate and forget someone that you love , you just can't endure that you miss them when they are not around . Yes , i admit i miss him a lots . But , i don't want to think about that . It's just a feelings and im sure one day it will go away from my heart and my soul . Just need time . And i know i will meet someone more better than him and he will gonna treat me well more than him .

No comments:

Post a Comment