Monday, July 11, 2011

Perangai manusia kot .

Assalamualaikum . Lepas satu satu masalah datang . Tak selesai jugakk eventhough macam dah jumpa penyelesaian . Kenapa orang perlu buat aku macam ni ? Kenapa perlu babit kan aku ? Kenapa perlu jaja nama aku ? Haihh , seriously aku memang betul betul tak paham kenapa . Tapi yang paling teruk sekali kenapa aku mesti dibabit kan dengan dea ? Orang yang dah lama pergi dalam hidup aku ? Macam macam pertanyaan and persoalan bermain-main dalam fikiran aku . Ya Allah , kuat kan lah aku . Aku tak paham kenapa ada manusia macam ni ? Padahal aku tak pernah nak bermusuh dengan sape sape pun . Dah suka dekat someone , cakap jea laa . No need nak babitkan orang lain apa semua .


Aku rasa macam aku orang bodoh sebab baru sedar apa yang orang buat dekat aku . Kenapa la dengan kaw nie Jaja ? Haihh , alert laa sikit !

No comments:

Post a Comment