Saturday, July 23, 2011

Saya senyum sajaa :)

Semalam Tasha naik atas then bagitahu , " Jaja tadi kan Tasha online facebook then tiba tiba ada _______________ the rest is history . Malas nak tulis . Bagi sesiapa yang dapat paham and catch ape maksudnya bagus laa . Aku senyum jea bila Tasha cakap macam tuh . Bukan salah dea pun , budak budak biasa laa . Apa yang dea nampak tu lah yang akan dea cakap .  Bak kata orang , budak budak tak pandai menipu . Hurm Jannah pulak cakap " Jaja cuba kaw tengok muka Taec Yeon bila gelak , macam ____________ " the rest is history too . Hahaha , mesti bengkek jea korang baca post aku kali nie kan ? But , im so sorry . Tak terdaya nak taip ayat ayat yang seterusnya . Aku senyum and gelak jea bila Jannah cakap macam tuh . Dah tu aku nak buat apa lagi kan ? Tak kan nak marah and hamput hamput orang . Eventhough aku rasa lain sangat bila dengar nama dea and pasal dea . Hati nie macam terusik . Haihh , susah kalau nak bahaskan pasal hati dan perasaan . Tak akan pernah habis kan ?

But ,  i know one day i can get more better than him . I will found someone else who might actually treat me well . There's is a big world out there . And i get this strength from song White Horse by Taylor Swift . You can do it Jaja :)

No comments:

Post a Comment