Sunday, July 24, 2011

Uhh , mimpi jea pun Jaja oii

I just don't know why tiba tiba aku macam mimpi dea semalam . Yeahh , mimpi tuh samar samar laa . Tapi yang aku sure dea memang ada dalam mimpi tu . Yang peliknya dalam mimpi tuh dea dekatkan muka dea dekat aku and then senyum . What this means ? Uhh , seriously i don't like bilaa dah dapat mimpi yang macam nie . Sebabnya , nanti aku akan terus terus pikir pasal nie . Yea aku tao , mimpi tuh mainan tido , dah campur dengan setan apa semua . Tapi entah laa , i just can't get it out of my head . Hurm , please Allah kuat kan lah semangat hamba-Mu ini . Trial is just around the corner . Aku tak nak sebab benda benda kecik and remeh macam nie aku tak boleh nak focus .


* Fighting Jaja , remember you have Mama and Abah :)

No comments:

Post a Comment