Saturday, July 30, 2011

Puasaaa :)

Assalamualaikum and haii hello :) Ok aku admit dah lama sangat kot aku tak update blog . Lama ke ? Hahaha , bagi aku maybe lama tapi tak tao orang yang baca blog aku nie beranggapan macam mana kan ? Entah ada ke tak orang baca blog aku nie ? Well , if ada thanks so much if takda pun takpe sebab aim aku buat blog nie untuk aku lepaskan apa yang aku geram and apa apa saja yang aku tak boleh simpan dalam hati aku nie . Bukan apa dah tak nak dah cerita dekat orang lain ataupun kawan kawan nanti macam menyusahkan deaorang pulak kan ? Haa , aku dah melalut dah nie . Dah menyimpang jauh sangat sangat . Huhuhu

Ok then lets back to our main topic , ececece nak speaking laa pulak kaw nie Jaja oii selalunya rojak jeaa :p So , kalau betul laa tekaan and takda pulak perubahan semua Muslim di seluruh dunia akan menyambut Ramadan Al-Mubarak pada 1 OGOS ini nanti . So ada lagi sehari untuk kita semua bersedia dari segi fizikal and mental and of course perut jugakk , hahaha . Same goes with me , aku harap sangat sangat tahun nie puasa penuh tu pun if dapat and aku harap sangat sangat jugak aku sehat and mintak mintak gastrik aku tak datang laa , Hopefully sangat sangat . Yang paling susah nak sahur laa kot , dengan mengantuknya apa semua . Tapi apa boleh buat kan ? Dah kewajipan .

Hari nie tadi dekat sekolah ada Program Peningkatan Pembelajaran Cemerlang Chemistry . Yea aku dengan tak cukup tidurnya dengan sakit kepala pun pergi laa tadi . Allah jea yang tao macam mana aku tadi just nasib baik aku tak berzikir macam Fairuz jeaa , hahahah . But but nasib baik bilaa dah rest kejap and makan apa semua aku okayy . Alhamdulilah la , if tak sia sia jea laa aku g kalau satu apa pun tak dapat kan ? Harap harap ilmu yang aku dapat hari nie aku akan ingat sampai nak SPM nanti . And yeahh , cepat sangat masa berlalu . Dan Jaja yang dulu pun dah takda jugak sebab masa dah merubah segala-galanya :)


* Maybe thats the last time i will ever see his smile . Ahh Jaja , macam dea senyum dekat kaw jea , entah entah kaw jea yangg perasan . Hurm maybe . Very well then , berpijak di bumi yang nyata Jaja , its already been more than a seven months okayy ? :)

No comments:

Post a Comment