Wednesday, June 8, 2011

Am I Heartless or What ?

Seriously , aku betul betul tak tao knape dgn aku skrg . Why Jaja ? Knape aku tiba tiba jadi mcm nie ? Really really have no idea about this . Aku rasa mcm aku nie heartless . Mana tak nyaa , tdi aku try dgr lagu jiwang tangkap leleh , tpi aku bole tak rasa ape ape pun . Weird tak ? Kalau tak dulu teresak-esak nak nangeh and mulaa laa feel abis tak tentu pasal . Tapi skrg mmg betul betul dah laen sgt . Sejak bilaa hati aku jadi keras ? Sejak bilaa aku dah recover ? Entahh laa , aku pun tak tao . Actually , baru hari nie dan ketika ini dan saat ini baru aku sedar yg aku mmg dah laen sgt sgt . Fuhh , rasa mcm tak caya pun ada , but that the truth . Dengar lagu White Horse by Taylor Swift mcm dgr lagu Negaraku jeaa . Dengar pulakk lagu The Story Only I Didn't Know by IU , lagi laa haram jeaa mcm takda feel lngsg dahh aku . Buat buat dengar gitu gitu jeaa . Hahahaha , knape dgn kaw nie wahai Maizatul Shahiza bt Meor Zul Hassan ? Musykil musykil . Satu jea conclusion yg aku boleh buat , Allah dah makbulkan doa aku . Allah dah bantu aku untuk kuat hadapi semua nie . Terima kasih Ya Allah . Aku bersyukur yg teramat sangat . Aku dah tak nangeh , dah tak tension , dah tak pikir bukan bukan and dah bole happy balik mcm Jaja yg dulu . Alhamdulilah , aku harap sgt sgt keadaan aku nie akan kekal sampai bila bila . Aku tak nak dahh jdi mcm dulu . Aku nak jadi manusia yg berpijak di bumi yg nyata . Aku nak mulakan hidup yg baru . Tak nak toleh ke belakang and ingat benda benda yg mungkin tak kan jadi mcm yg aku nak . Aku just nak hidup happy . That's all .

No comments:

Post a Comment