Monday, June 27, 2011

Lumrah kot ? Huhuhu .

 Satu jam saja , ku telah bisa , sayangi kamu di hatiku 
Namun bagiku melupakan mu butuh waktuku seumur hidup 

ST12 - Saat Terakhir 

Yeahh , maybe lagu nie familiar and ramai org dah dengar and tao . Tak tao knape aku tiba tiba teringat lagu nie . Agaknya sebab tak betul kot ? Huhuhu . Well , lirik lagu nie meaningfull sgt sgt . That's why aku suka kot . Tapi lagu nie cite pasal awek dea mati . Yg tu aku tak suka laa , just ada sebahagian lirik jea laa yg aku suka . Mmg susah kan bila kita nak lupa org yg kita syg ? Kita maybe suka and selesa dgn dea tak sampai satu hari kott , tapi nak lupa ? Hahaha , seumur hidup kot ? Tu pun belum tentu ag . Sama mcm keadaan aku sekarang . Susah sgt nak lupa , tapi at least aku try and aku hampir hampir berjaya la kot . When i see they together today . Kinda shock , but it's okay . Sebab aku mmg betul betul OK ! There is nothing more aku perlu pikir and marah . Dahh benda nak jadi kan ? Takdir Allah takda sape bole halang . Just got to move on jea laa . Hahaha post nie confirm dahh merepek melalut dahh . Huhuhu , it's good to be a new JAJA :) 



No comments:

Post a Comment