Sunday, June 5, 2011

Letih yang teramat laa sgt , tpi menggembirakan :)

yeahh , dah miss update blog for 1 day . hahaha . baru 1 day nak kecoh . ape la kaw nie jaja . hahaha . nie sebab letih yg teramat sgt smpai tak larat nak berceloteh dlam blog nie . ok , smlam 4 June , kena pulakk g Penang . atas sebab2 yg tertentu . dahh laa balik hari . letih nyaa Allah jea yg tao . then hari nie pulak abah dgn mama ajak pergi Ipoh . aku ape ag , yeayy !! hahahah , sebab Ipoh jea laa tmpat yg aku suka and biasa kan . then takda laa shopping sakan sgt . just beli buku and jalan2 . tu jea laa makna cuti dlam hidup aku . keluar dgn family . that was the best thing . seriously , tak tipu . maybe aku nie jenis rapat dgn family kott . that why g mane2 mesti ade mama or abah . i just cant live without them . esok nak balik kg pulakk . lahaii , bertambah penat laa aku . takpe laa , sekali sekala kan . bukan selalu . then lusa , kena laa jalani rutin harian aku . abah da warning dahh . " cuti jgn nak relax sgt , sedar diri tuhh sikit " hehehe . bisaa jugak percakapan abah yeaa . terpaksa kan , as a student nak buat mcm ne . dgn buku mmg tak bole berenggang lama2 :)

No comments:

Post a Comment