Monday, June 20, 2011

Everything is clear now :)

Hahaha . Today , aku rasa macam org baru laa . Huhuhu , no more sakit sakit hati and bengang bengang dahh . Dah dah tak mao pikir apa apa dahh . Just nak focus study untuk si jantung hatikuu SPM :) Hehehehe . What past is past . Move on Jaja ! Yeahh , im really really happy today . Tak macam 2 hari lepas kott . Harap harap kegembiraan aku nie akan bertahan lama . Aminn :) Tapi yg paling lawak Jannah dengan Fairuz laa , ade ke cakap aku dahh couple sebab asyik text jeaa . Hahaha wehh aku tak couple laa . Tu just kawan dalam bearshare jeaa . Takda ape ape yg lebih punn , lagi pun bukan aku selalu text dea punn . Lagi pun sekarang aim aku tak payah kott nak couple couple nie . Study wehh . Hahahaha , lagi punn untuk future aku jugakk . Yeahh , after dah mcm mcm jadi , aku dahh dapat pikir dgn lebih matang laa . Lagi pun kalau couple , risiko untuk clash and frust tuhh tinggi sgt sgt . So , dah laa tak nak ambil risiko . Sakit wehh , hahaha . So mulai sekarang saya akan belajar untuk melupakan benda benda yg patut dilupakan . Sebabnyaa saya nak happy jea mulai sekarang . Tak nak marah , dendam and benci dahh . Well , hidup kena positive kann . Everything happens for a reason and ada hikmah-Nya . Just aku jea yg tak tao ape hikmah dea . Saya nak senyum and happy selalu and baik dengan semua orang :)


No comments:

Post a Comment