Tuesday, June 21, 2011

As usual :)

Yeaa , as usual laa rutin hidup aku . Sekolah , balik sekolah and tuition . Tapi hari nie skip g tuition . Hahaha sebabnya Fairuz ada netball pulakk and Abah malas nak hantar . Well terpaksa laa 'cuti' hari nie . Kesian dekat Jiji , sorang sorang jeaa . Sorry wehh bukan saje tak nak g , dah takda sape nak hantar . Nak harap aku ? Ehh , entah laa . Seriously , sampai sekarang aku mmg tak reti bawak motor , naik tuhh reti laa . Hahaha . Aku takut and lngsng tak confident nak bawak moto . Tak tao laa kenapa . Haihh , maybe aku terus bawak kereta laa nanti . Puas jugak aku belajar dulu bawak moto tapi tak jugak jugak dapat . Benak sgt hati nie kot . Hehehe , well takpe laa , tak semstinya tak boleh bawak moto tak boleh bawak kereta kan ? After abeh SPM nak amik lesen kereta . Yeaahaaa ! Best gilaa , cehh macam nak amik lesen tuhh senang jea . Mcm yea yea pass jea nanti . But hopefully bole lahh pass . Teringin jugak nak jalan jalan bawak kereta kann , mcm bangga sikit . Hehehe :D

No comments:

Post a Comment