Monday, June 13, 2011

I hope you will recover soon .

Hopefully , kaw akan cepat sehat laa nanti yeaa . Tipu if aku tak terkejut tengok keadaan kaw tiba-tiba mcm tuhh . Tapi apa aku boleh buat ? Aku just boleh doa kan moga kaw cepat sehat . Entah laa aku rasa mcm aku kejam sgt dekat kaw , tapi aku kena jugak buat . Tapi tak tao laa if kaw nak kesa ke tak kan ? Bukan aku tak nak ambil tao or ambil berat , tapi aku tak nak nanti kaw cakap ape pulakk kan , yea laa i should be alert with your 'last warning' . Ok , fine i understand that . There is nothing more i can do . Sebab keadaan dah lain sekarang . Yeahh for sure sekarang maybe ada org yg lebih ambil berat pasal kaw and make you more happier than before . If betul , aku doa kan kaw sentiasa happy because you deserve that . Apa yg aku cakap nie ikhlas and aku tak pernah nak simpan apa-apa dendam or benci kaw . Tapi aku tak tao pulakk kaw mcm ne ? Well it's all up to you . Just take care yourself , kalau boleh aku tak nak jadi apa-apa lagi dekat kaw . Cukup laa apa yg pernah aku buat dekat kaw dulu . Aku harap kaw dapat laa buat pilihan and dapat cari 'pengubat hati' kaw . I know there is someone . Maybe , kita akan bercakap or bertegur balik . Tapi aku pun tak tao bilaa , just leave it to Allah . Aku reda dengan apa yg jadi . Take care , jaga diri and jaga kesihatan :)

No comments:

Post a Comment