Wednesday, June 8, 2011

Untitled

Hurm yea , seriously tak tao nak tulis ape . Nak merepek ape pun tak tao . Hahahah , dah kes berat laa nie kalo aku dah tak tao nak merepek ape . Well , maybe sebab semalam dah kena 'basuh' dgn mama . Lahaii , rase nak koyak cuping telinga wehh ! Hahaha , tpi mmg salah aku jugak . Malas ag , mane tak mengamuk mama . Sorry laa yea mama , kdg2 mood malas mmg susa nak control . Aigoo , kena laa rajin balik lepas nie . Study wehh , SPM dah nak dekat sgt nie . Haiyoo , aku rasa mcm taak nak amik pun ada . Hahaha * buat lawak tahap babun jea kaw nie jaja . SPM tak nak amik ? kaw nak jdi ape ? Housewife pun belum tentu dpat ag tao . Hahahah ngee . Dah mulaa naik aura gilaa tak bertempat aku nie . Well , mmg dalam hidup sseorg tuhh mesti kena tempuh jugak 3 or 4 exam besar dlam hidup dea for tentukan future . UPSR , PMR , SPM and STPM . Huhh , kdg2 tuhh aku mengeluh jugakk , knape laa byk sgt kene blajaa ? Byk sgt kena studyy ? Tpi tak bole cakap mcm tuhh  . Rasulullah cakap menuntut ilmu biar smpai ke negeri Chinaa . * cewahh , berfalsampah pulak kaw nie jaja , hahaha . But , that is very2 true . Hurmm , so i have to move on . For myself , family , and my future beloved . Future beloved ? Aku pun tak tao sape . Ngeee :D

No comments:

Post a Comment