Sunday, June 12, 2011

Hahaha , padann laa tak melayann ! :D

Hahaha , aku rasa mcm nak gelak kuat kuat jeaa ! Hahahahahahha . Nak tao kenapa ? Sebabnya aku rasa mcm lawak sangat sangat ape yg baru aku lalui dalam cuti nie . Macam drama pulakk . Ok ,  well mcm nie cite dea . Masa dekat camp easymath tuhh , kan jumpa kawan kawan lama . Then tukar number phone ape semua laa . Then masa malam nak tunggu order makan dekat kantin Semesti tuhh , aku pun terdengar laa sorg mamat nie tiba-tiba panggil aku , then aku toleh . Rupa-rupanya , kawan lama aku memerangkap 'scandal' masa bebudak duluuu . Aku pun just senyum jea laa balik . Ok then , balik asrama . Aku on phone tengok tengok ada miss call and message from him . Aku pun gelakk jeaa . Cepat betul , baru jumpa tadi dahh teros text . So , aku pun just layan jea laa , as a friend . Takda niat nak feel ape benda semua nie . Agak lama jugak laa kitaorg text , sampai habis camp pun still contact ag . Dea mcm menjerumus kan aku ke dalam 'dunia tu ' ( hahaha korang paham paham jea laa ) tpi aku buat donno jeaa , buat selamba badak tak pham . Dahh mmg aku anggap kawan jeaa kan . Then mcm biasa jugak laa text  kan , tapi tak kerap sgt . And satu hari tuhh tiba-tiba langsung tak text ape semua , aku pun weird laa jugakk kan . Tapi lantak laa , maybe busy kott and sampai sekarang langsung tak dengar cite ape semua . On fb punn langsung tak tego aku , aku jea rasa mcm gedik tego tego dea . Menyesal gilaa akuu . Last last baru aku bukak fb dea tdi tgk "in a relationship with ....................... Hahaha , dan dan tuh jugakk aku gelakk . Baru aku sedar patut laa senyap jeaa budak nie . rupanya dahh ade awek . Dalam pada masa yg sama  aku malu jugak sebab ada text dea ape semua . Tapi seriously , aku takda ape ape feel pun , just friend jeaa . Hahahah , patut laa kaw diam jeaa . Barulah sekarang aku paham perangai dea macam mana kot . Kan ? :D

No comments:

Post a Comment