Wednesday, June 29, 2011

Yeahh , today was great !

Hari nie , 29 June 2011 . Tadi dekat sekolahh ada Hari Bertemu Waris and Hari Koperasi . Ape ag kan ? Parents dtg tgk result laa . Deyy , abah terpaksa jugak laa tgk result aku yg mcm hidup segan mati tak mahu tuhh . Hahaha , abah im really really sorry . You should know your daughter right ? Well , nasib baik abah tak bape nak marah and emo sgt tgk result aku . Abah just cakap study ag , mane subject yg tak bape nak boleh sgt tuhh , at least dapat kan credit , C+ laa tuhh . Yes , abah i will try my best .

Ok , habis cerita pasal result , so sekarang cerita pasal jual menjual pulak . Aku , Jannah , Ama and budak budak junior Puteri Islam kena handle gerai , yea laa dah nama nya hari Koperasi kan , kena laa jual menjual . Tapi tak wajib pun laa , terserah pada individu , persatuan and unit beruniform masing - masing . Gerai aku jual ice blended and rojak buah . Astaga , mula - mula tadi seriously kelam - kabut gilaa . Mana taknya , still ada lagi benda yg tak prepare , cikgu main lepas tangan jea , sabar jea laa aku . But but , at last everything is under control . Sorry banyak banyak kepada sape sape yg dah beli dekat gerai kitaorg , mula-mula agak lambat jugak nak dapat order korang kan ? And sorry jugak if tak bape nak sedap . Seriously , aku tak hebat bab bab masak ape semua nie .

Tapi yg paling laku and gerai ramai org kerumun , gerai Azizi , Najoi , Khairul and Afif . Yea laa , confirm sedap kot aku rasa . Burger kan , sape tak sukaa . Kesian aku tgk deaorg , tak menang tangan kot . Huhuhu . Untung mesti banyak tuhh . Sampai aku nak beli pun tak bole sebab ramai sgt and aku pun kena balik sebab tumpang Jannah kan . Well , im having so much fun today . Thanks for them , yg dah buat aku happy hari nie :)

No comments:

Post a Comment